27. kesäkuuta 2018

Mandala Madness tyynyksi

Heipparallaa, se on kesäloman kolmas viikko menossa minulla. Olen ollut käsitöiden kanssa tosi tehokas! Sain juhannusviikon torstaina vihdoin valmiiksi jotakin kauan koukulla olleesta Mandala Madness värkkäilystäni. 


Poikaystäväni vanhemmat olivat käymässä meidän luona vierailulla toukokuussa. Esittelin Vilin äidille keskeneräisiä töitäni. Kun voivottelin hänelle, että minun käsiala on varmaan taas muuttunut, hän hoksautti, että voisinhan tehdä tästä peitontekeleestä tyynyn. Tartuin härkää sarvista nyt lomalla ja tässä se nyt on. Olen niin onnellinen, että sain tehtyä tämän käyttöön! Peittona tästä olisi tullut jopa minun mielestäni liian villi saman värirallin jatkuessa loppuun asti. Tyynynähän tämä kuitenkin toimii oikein hyvin! Vihreä reuna passaa oikein hyvin muuhun sisustukseen olohuoneessa.

Haluan kuitenkin ehdottomasti tehdä joskus peiton tällä tavalla, koska työtä oli tosi mielenkiintoinen tehdä. Siihen on ämpätty niin paljon eri tekniikoita. Ongelma vaan oli se, että sitä tehdessä pitää oikeasti vain keskittyä siihen. Ohjetta on luettava tarkkaan. 
Tässä linkki muuten ohjeeseen, jos jotakuta kiinnostaa. Työ on ollut vuonna 2016 CAL eli crochet-a-long. Silloinpa minäkin sen aloitin.



Eikö ookki aika hauska! Ihanaa päästä eroon vanhoista koukulla roikkuvista töistä. Onko sulla kenties samanlaisia ongelmia...?

- Elina - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti