15. maaliskuuta 2019

Oslo-pipo


Olen taistellut Oslo-pipoinnostusta vastaan jo aika kauan, enkä ole vieläkään ihan varma tykkäänkö mallista. Olen niitä tyyppejä, jotka tykkää uniikeista jutuista, joten massainnostuskäsityötkään eivät ole juuri minun juttu. Siksi en myöskään ole tätä kyseistä pipoa aloittanut aiemmin. Nyt kuitenkin, koska unohdin ottaa reissulle mukaan käsityön, päätin, että on aika antautua innostukselle ja luoda puikoille Oslo-pipon alku. Valitsin langaksi ihanaa Tampereelta ostettua alpakkalankaa. Alpakkalanka on ihanaa ♥

Ostin kyllä ohjeen Ravelrystä, mutta epäonnistuin heti alkuunsa. En lukenut ohjetta innostuksissani kokonaan. Ohjeessä käsketään käyttää valittua lankaa tuplana, ja minä neulon vain yhdellä. 

"Siitä tulee sitten kevätpipo", minulle tuumattiin optimistisesti. :)


Kevätpipoterveisin,
Elina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti