17. elokuuta 2018

Oulun Taiteiden Yö: Designtori Pikisaaressa


Oulussa tapahtuu joka syksy elokuussa Taiteiden yö. Olen nähnyt tapahtuman kasvavan viime vuosina. Tänä vuonna esimerkiksi Pikisaaren Designtori oli valtava verrattuna siihen mitä se on joskus ollut. Ainakin niin minä muistelen. 


Eniten minua tänä vuonna kiinnosti Linnunradan tila. Siellä on alpakoita ja he kasvattavat myös hamppua eri tuotteita varten. Se on ihan Tyrnävällä ja Kempeleessä toimiva yritys! Mieti! Oulussa on ALPAKOITA! ♥ Kuulin ständillä huhua, että tilalla on 15.9. joku tilaisuus, jossa pääsee näkemään alpakat ja ostamaan lankoja. Pakko päästä sinne! Kuvia klikkaamalla pääset yrityksen Facebook -sivuille. 


Designtorin Linnunradan tilan ständiltä minulle tarttui mukaan vyyhti alpakkalankaa. Joo, olin muka langanostolakossa mutta eipä ole kovin montaa kertaa tullut vastaan oululaista alpakkalankaa. Oli ihan pakko! Teen tästä itselleni lapaset talvea varten. 


Seuraava ehdoton hypistelyn ja nuuhkuttelun paikka on Soap°in saippuaständi. Missä se ikinä onkaan Oulussa, käyn aina tervehtimässä. Paras saippuakauppias! ♥ Aivan ihanan tuoksuisia saippuoita ja muuta aiheeseen liittyvää. Minulla on useampi pala saippuaa kotona odottamassa vuoroaan. :)


Tällä kertaa ostin kuitenkin kasvosaippuan. Toisenlainen kasvonpesuaine mulla loppui joten olikin aika keksiä minkälaisen hankin seuraavaksi niin tämä tuli eteen kuin tilauksesta! Tämä sopii kasvojen pesemiseen ja esimerkiksi meikin poistoon ja tuoksuu valtavan hyvältä!

Tässä mun tärpit designtorille. Se tapahtuu vielä tänäänkin 17.8. Pikisaaressa vielä klo 20 saakka. Oletko menossa tai kävitkö jo? Mikä oli sinusta kivoin juttu siellä? Ostitko jotain? Kuulisin mielelläni muidenkin mielipiteen tapahtumasta!

- Elina -



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti